Stefan Podedworny – badacz, konsultant, pasjonat ekonomii behawioralnej, doktorant na Katedrze Ekonomii Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, ekspert od chemicznej komunikacji ludzi
Zajmuję się odkrywaniem, jak zmysły, a w szczególności zapachy, wpływają na decyzje zarządcze w warunkach ryzyka. Moje badania przełamują schematy myślenia i otwierają nową erę w podejściu do zarządzania, strategii biznesowych i budowania relacji.”
W świecie, w którym decyzje uważane są za racjonalne i logiczne, ja stawiam na subtelne bodźce, które mogą decydować o kierunku rozwoju firm. Wychodzę poza klasyczną ekonomię, aby zrozumieć, dlaczego nasz "nos" może mieć więcej do powiedzenia, niż się wydaje. Pracuję nad unikalnym modelem badawczym, który bada, jak zapachy mogą kształtować naszą intuicję, odwagę, a nawet skłonność do innowacji.
Od lat zgłębiam tajniki chemicznej komunikacji ludzi – tej codziennej i tej, która wpływa na najważniejsze decyzje w świecie biznesu. Wierzę, że zapachy to nie tylko tło, ale potężne narzędzie wpływu, które każdy z nas może wykorzystać, by podejmować lepsze decyzje, budować silniejsze relacje i osiągać sukcesy.
W mojej pracy badawczej i doradczej kieruję się trzema fundamentalnymi zasadami, które redefiniują sposób, w jaki postrzegamy proces podejmowania decyzji – zarówno w życiu codziennym, jak i w biznesie. Zrozumienie tych zasad to klucz do budowania skutecznych strategii, silniejszych relacji i osiągania przewagi konkurencyjnej.
Decyzje nie są racjonalne, choć chcemy, by takie były.
Zapach to język komunikacji.
Decyzje w biznesie zależą od subtelnych bodźców.
Decyzje nie są racjonalne, choć chcemy, by takie były.
Zrozum, jak nasze emocje i zmysły kształtują wybory i dlaczego klasyczna ekonomia nie uwzględnia pełnego obrazu.
Zapach to język komunikacji.
Odkryj, jak subtelne bodźce zapachowe wpływają na nasze relacje i decyzje, zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym.
Decyzje w biznesie zależą od subtelnych bodźców.
Naucz się, jak rozpoznawać i wykorzystywać te bodźce, aby budować przewagę w dynamicznym świecie biznesu.
Jeśli zawsze robisz to samo, osiągasz te same rezultaty. Nawet drobne korekty nie przynoszą znaczącej zmiany. Czasem potrzebne jest zupełnie inne podejście. Moja wiedza z zakresu ekonomii behawioralnej, teorii perspektywy oraz wpływu zmysłów na decyzje to - być może - klucz do otwarcia nowych możliwości w Twoim życiu i biznesie.